Sheena Easton - For Your Eyes Only


Sheena Easton - For Your Eyes Only

希納·伊斯頓

只為你的眼睛 能看透我的黑夜
For your eyes only, can see me through the night

只為你的眼睛,我從不需要隱藏
For your eyes only, I never need to hide

你可以在我身上看到這麼多,在我身上看到這麼多新事物
You can see so much in me, so much in me that's new

直到我看著你我才感覺到
I never felt until I looked at you
只為你的眼睛只為你
For your eyes only, only for you

你會看到別人看不到的,現在我要掙脫了
You'll see what no one else can see, and now I'm breaking free

只為你的眼睛只為你
For your eyes only, only for you

我知道你需要我的愛,你在我身上釋放的幻想
The love I know you need in me, the fantasy you've freed in me

只為你,只為你
Only for you, only for you
只為你的眼睛 夜從不冷
For your eyes only, the nights are never cold

你真的了解我,這就是我需要知道的一切
You really know me, that's all I need to know

也許我是一本打開的書因為我知道你是我的
Maybe I'm an open book because I know you're mine

但是你不需要在字裡行間閱讀
But you won't need to read between the lines
只為你的眼睛只為你
For your eyes only, only for you

你看到了別人看不到的東西,現在我要掙脫了
You see what no one else can see, and now I'm breaking free

只為你的眼睛只為你
For your eyes only, only for you

在我心中碰撞的激情,我狂野的被遺棄的一面
The passions that collide in me, the wild abandoned side of me

只為你,只為你的眼睛
Only for you, for your eyes only

作詞/作曲:Bill Conti / Michael Leeson

Popular Posts